.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح بزرگترین نمایشگاه کتاب مازندران در ساری
برزگترین نمایشگاه کتاب مازندران پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در مازندران و مقامات استانی و محلی در ساری برپا شد.

 برزگترین نمایشگاه کتاب مازندران پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در مازندران و مقامات استانی و محلی در ساری برپا شد.

به گزارش شمال نیوز، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه طی سخنانی اظهار داشت : نمایشگاه کتاب استان پس از وقفه ای 10 ساله زمینه های ارتقا فرهنگ کتابخوانی و مطالعه را در استان افزایش می دهد.

محسن پرویز تصریح کرد : با برگزاری نمایشگاه کتاب تصمیم داریم اقدامات مثبتی در توزیع کتب و ترویج فرهنگ کتابخوانی گام های موثری در کشور برداشته شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران نیز در این مراسم طی سخنانی با اشاره به تاریخچه کتابخوانی جهان، سرمایه مهم هر جامعه ای را در وجود افراد فرهنگی و کتابخوان بیان کرد.

جواد قناعت تصریح کرد : با توجه به اهمیت خاصی که دین اسلام به فرهنگ کتابخوانی قائل شده لازم است ناشران و پدید آورندگان آثار و کتب نسبت به این موضوع تلاش های جذی داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در سخنانی بیان داشت : در عظمت و تاثیر گذاری عنصر کتاب سخن ها بسیار است و در هیچ مکتب ، دین و آیینی برای کتاب تاکیدات نشده است.

محمد اسماعیل امامزاده تصریح کرد : معجزه بزرگ اسلام یعنی دین خاتم برای رسول ختمی مرتبت در کتاب دانسته و افزود : کتاب مرجعیت دارد و برای اعتلای اخلاق بشریت کتب بسیاری در جهان تالیف شده است که نقش کتب اسلامی در این بین بسیار پررنگ است .

امامزاده بیان داشت : پس از 10سال برگزاری نمایشگاه کتاب  فطرتی در برپایی نمایشگاه کتاب مازندران رخ داده که به لحاظ برخورداری از مولفه های فرهنگی در سطح بلند قله افتخار کشور قرار دارد.

وی یادآور شد : سال گذشته برای اولین بار 100 میلیون تومان کتاب از سوی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به مازندران اهدا شد تا جهت توزیع رایگان کتب در سطح استان برنامه ریزی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود : 350 میلیون تومان بن کتاب از تخفیف 40 درصد در نمایشگاه کتاب مازندران توزیع می شود.

بزرگترین نمایشگاه کتاب کشوری مازندران از 27 خرداد ماه تا دو تیرماه سال جاری  با حضور 600 ناشر داخلی و 55 هزار عنوان کتاب  در کیلومتر 7 جاده ساری به نکا همه روزه آماده بازید علاقه مندان است.

محمود احمدي- خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

masume 30 خرداد 1386
salam,baese taajobe,chera in namayeshgah ra dackhele shahr barpa nakardand ta mardom gozari ham shode ketabi dar dast girand. khoda negahdar masume az alman

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.